چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۵

استفاده از هوش مصنوعی برای خنک کردن مراکز داده و کاهش مصرف برق

سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از ایتنا؛ بخش میزبانی وب: جوان ایرانی- مصرف انرژی در مراکز داده با سرعتی که دارد، در سال 2017 بالغ بر 12 درصد از مصرف برق در سرتاسر جهان را به خود اختصاص خواهد داد. مراکز داده همیشه به مصرف انرژی زیاد مشهور هستند. اما اکنون به نظر می رسد گوگل برای کاهش شدت این مشکل، به راه حلی جدید دست یافته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)