دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بیتوته ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴

غیرعلنی ها درباره نفت

قراردادهای نفتی مهم ترین موضوعی بود که روز گذشته نمایندگان طی بیش از دو ساعت و نیم جلسه غیرعلنی مجلس به آن پرداختند؛ جلسه ای که با تلاش مخالفین دولت ابعاد حاشیه ای زیادی در بیرون و درون مجلس داشت. مخالفین دولت از چندی پیش مانور رسانه ای خودشان را بر موضوع قراردادهای جدید نفتی متمرکز کردند و در اظهارنظرهای مختلف حتی آن را خیانت دولت به کشور عنوان کردند. از جمله موسوی لارگانی نایب رییس کمیسیون اقتصادی که در اظهارنظری گفته بود این قراردادها کشور را وابسته می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)