دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱

عنایتی: بازی با ملوان آخرین شانس استقلال است

مهاجم استقلال گفت: بعد از بازی با ذوب آهن بازیکنان کمی به هم ریخته بودند که البته الآن بهتر هستند و امیدوارم بتوانیم مقابل ملوان نتیجه لازم را کسب کنیم. به گزارش فارس، غلامرضا عنایتی در مورد شرایط استقلال گفت: خدا را شکر شرایط بدی نداریم و امیدواریم در ادامه شرایط در جدول به گونه ای باشد که به نفع استقلال شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)