چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صمت ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۵:۳۴

رونق شرکت های داخلی با اجرای قراردادهای جدید نفتی

چاپ ایمیل گروه معدن: وزیر نفت ضمن تشریح نحوه مالکیت مخزن، نظارت بر قراردادها و فرآیند تسویه حساب با پیمانکار براساس مدل جدید قراردادهای نفتی، در برنامه تیتر امشب به بخش عمده ای از نگرانی های منتقدان پاسخ داد. به گزارش شانا بیژن زنگنه مهم ترین اولویت های وزارت نفت را در اجرای مدل جدید قراردادی نفت، توسعه میدان های مشترک و افزایش ضریب بازیافت از مخازن در حال بهره برداری عنوان کرد و افزود: میدان مشترک، ثروت ملی است و ذره ای تاخیر در برداشت از آن منجر به هدررفت سرمایه های ملی خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)