سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۵

برانکو: احمدزاده نباید عصبانی می شد

سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارنیوز ، او بعد از تساوی در این بازی دوستانه گفت: این یک بازی دوستانه بود . هدفمان این بود به آنهایی که کمتر بازی رسیده ، فرصت بدهیم ، ضمن این که می خواستم واکنش بازیکنانم را به بازی پس از تمرینات سخت و بدون استراحت ببینم. او از هف سمنان تعریف کرد و گفت : آنها استحقاق این نتیجه را داشتند و کار فنی در این تیم قابل لمس بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)