سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۹

نصب 2000 دوربین در محورهای شریانی کشور

به گزارش بی باک نیوز به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های استان قم، مجهزترین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کشور با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در محور آزاد راه قم- تهران در سومین روز هفته دولت افتتاح شد. داود کشاورزیان در آئین بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مهر و ماه در محل این مجتمع در محور آزادراه قم- تهران کیلومتر 7 برگزار شدبا اشاره به سیر تحولات ساخت وساز مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)