دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تبیان ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۰:۲۷

چرا خیلی عرق می کنم؟

تعریق یک پدیده کاملا طبیعی و برای خنک نگه داشتن بدن است. زمانی که دمای بدن افزایش پیدا می کند، سیستم عصبی به غدد مولد عرق چراغ سبز نشان می دهد و روی پوست مرطوب می شود. این مسئله را تعریق می گویند. عوامل متعددی برای تعریق وجود دارد که در برخی موارد مربوط به مشکلی در سلامتی می شود. بنابراین بهتر است آگاهی لازم را در خصوص تعریق و موقعیت هایی که باعث آن می شود کسب کنید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط