سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسکانیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۹

رئیس جمهور چاد: هدف ما نابودی بوکو حرام است

چهارشنبه - 1394/01/26 - 15:24:30 ایسکانیوز: ادریس دبی، رییس جمهوری چاد گفت:هدف ما از بین بردن بوکوحرام است. باید به هر وسیله ای شده آنها را نابود کرد. وی در یک گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی یورونیوز با بیان این مطلب افزود: عملیات ما در قدرت نظامی بوکوحرام شکاف بوجود آورده است. ستاد ارتش آنها را مختل کرده ایم. همه چیزهایی که صورت گرفته بواسطه نمایان شدن چهره واقعی بوکوحرام بوده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)