پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۰

چرا به اصلاح قراردادهای نفتی نیاز داشتیم؟

سرویس اقتصاد جوان ایرانی _ بخش بورس، بیمه، بانک و بازار : قرارداد جدید نفتی ایران . عبارتی که اخیرا موضوع بحث ارکان مختلف کشور از مجلس محترم شورای اسلامی گرفته تا رسانه ها و اقشار عمومی جامعه قرار گرفته است. سرآغاز موضوع، سیاستگذاری وزارت نفت در سال 1392 مبنی بر آسیب شناسی قراردادهای بیع متقابل و متعاقبا رفع کاستی ها و مشکلات این قرارداد از طریق کمیته بازنگری قراردادهای بالادستی نفتی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)