دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۸

فرماندار پلدختر:ایجاد اشتغال نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدخترگفت: ایجاد اشتغال در شهرستان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی است بنابر این دستگاه هها در این شهرستان بایستی در راستای اشتغالزایی تلاش بیشتری کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)