چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۲

آمریکا، میزبان تور تابستانی 2015 منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد تور تابستانی خودش را در کشور آمریکا برگزار خواهد کرد . به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در تابستان در تورنمنت دوستانه ای با حضور چندین تیم مطرح دنیا شرکت خواهد کرد . منچستریونایتد اعلام کرده است که برای دومین سال پیاپی تور تابستانی خودش را در کشور آمریکا برگزار خواهد کرد . یونایتد سال گذشته همراه با تیم های رئال، اینتر، رم و لیورپول در تورنمنت دوستانه ای شرکت کرد که در نهایت موفق شد در آن به قهرمانی برسد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)