پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۵

نادی: برایم بهتر شد که از تیم ب شروع کردم

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شده ام و از طرفی برایم بهتر شد که کارم را از تیم ب شروع کردم. به گزارش تسنیم، علی نادی، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران پس از اینکه از سوی ولاسکو به تیم ملی والیبال برای لیگ جهانی 2013 دعوت نشد با 2 مصدومیت شدید روبرو شد که او را برای 2 سال از تیم ملی و بزرگترین آرزوهایش دور کرد. حالا کواچ این فرصت را به نادی داده تا دوباره شایستگی هایش را برای حضور در تیم ملی نشان دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)