چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۳

دومین یزله هفته این بار در انزلی!

حسین کنعانی بعد از گل شادی خود را به مانند نونگ در بازی دیروز ، یزله کرد. به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی در دقیقه ی 47 که همچنان یخ بازی در نیمه ی دوم آب نشده بود گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.کنعانی که اصالتا ماهشهری ( از شهر های خوزستان ) است پس از گل شادی خود را به صورت یزله نشان داد.یزله نوعی شادی در فرهنگ جنوبی ها به خصوص هموطنان عرب در کشورمان است. دیروز نونگ پس از گل سوم فولاد همراه با خالدی و وکیا شادی خود را به صورت یزله جشن گرفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)