سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اتاق نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۰

پاسخ داریوش مهرجویی به شکایت پزشکان

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایران، داریوش مهرجویی کارگردان و نویسنده سینما در واکنش به تشکیل این کمپین گفت: اساسا تشکیل چنین کمپینی بی فایده است. اگر بنا به شکایت باشد من هم باید از دکتری که جلوی بیمارستان جم پلاکارد اعتراضی به دست گرفت و از من نام برد شکایت کنم. من به عنوان یک چهره هنری با جوایز ملی و بین المللی دارای اسم و رسم بوده و آبروی ملی و بین المللی در عرصه سینما به حساب می آیم. اقدام این پزشک مرا در معرض توهین و افترا قرار داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)