سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۵

80درصد چای مصرفی مردم محصولات مضر اسانس دار خارجی است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بیش از 80 درصد چای مصرفی مردم، محصولات وارداتی است که با استفاده از اسانس های مضر شیمیایی طعم دار شده است.رسول دیناروند در گفت و گو با ایرنا افزود: طی چند دهه گذشته به صورت برنامه ریزی شده، ذائقه مردم به سمت مواد ناسالم هدایت شده است به عنوان مثال در مورد چای ذائقه مردم را به سمت چای های خارجی طعم دار و عطری هدایت کرده اند و اکثر مردم دیگر چای های عادی و سالم را مصرف نمی کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)