سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۳

امحای باغ های آلوده به آفت جاروک جادوگر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، ناصر حیدری پوری پیش از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: باغداران استان باید در خصوص از بین بردن باغ های آلوده خود اقدام کنند و از کشت های جایگزین و اقتصادی تر استفاده کنند. وی افزود: اجرای الگوی کشت، جلوگیری از آفت قیمت ها در فروش محصولات کشاورزی، پیگیری تعرفه های آب و برق کشاورزان، نصب کنتورهای هوشمند در چاه های آب کشاورزی با همکاری وزارت نیرو، تجمیع چاه های آب از مهم ترین محورهای بحث با مسئولان رودان و فرماندار این شهرستان بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)