چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۱

برگزاری نخستین مانور مشترک عملیات امداد و نجات در بندر رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از واحد اخبار و اطلاعات روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این مانور در کمتر از 40 دقیقه با مشارکت 20 نفر از کارکنان مرکز HSE و آتش نشانی در ترمینال کانتینری شماره دو بندر شهید رجایی با موفقیت به پایان رسید. یک دستگاه کامیون امداد و نجات، یک دستگاه خودرو سبک، خودرو گارد و انتظامات و یک دستگاه آمبولانس از جمله تجهیزات مورد استفاده در این مانور بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)