چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۸

زنان 3 برابر مردان در معرض ابتلا به روماتوئید هستند

شفا آنلاین سلامت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که شیوع بیماری روماتوئید در زنان بیشتر از مردان است، گفت: زنان سه برابر مردان در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)