چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹

تهران دارای 9 بخشداری می شود/ جدایی ری از تهران منتفی است

فرماندار تهران از ارسال طرحی به وزارت کشور برای تشکیل 9 بخشداری در شهر تهران خبر داد. عیسی فرهادی در گفت وگو با (ایسنا)، در خصوص لزوم گسترش فرمانداری تهران با توجه به وسعت و جمعیت شهر تهران، گفت: دو شیوه برای اداره شهر تهران در نظر گرفته شده که هر دو شیوه در قالب طرح به وزارت کشور ارائه شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)