چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فردا نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۹

خاطرات سرلشگر صالحی از حضور رهبری

من اولین صحنه ای که از حضور ایشان در ارتش به یاد دارم، زمانی بود که ایشان در یک مکان نظامی حاضر شدند و با خبردار و ادای احترام گروهانی که در آن جا مستقر بود، مواجه شدند. همه منتظر بودند که ببینند ایشان چه واکنشی نشان می دهند و البته در باور همه بود که ایشان احتمالاً دستشان را روی سینه می گذارند و مثلاً می گویند أیّدکم الله؛ اما همه با ناباوری دیدند که ایشان دست راستشان را که آن زمان مجروح نشده بود، بالا بردند و به طرف عمامه ی خود گرفتند و فرمان آزاد دادند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)