چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳

خود مراقبتی و نوع دوستی از اهداف سازمان انتقال خون است

سنندج - ایرنا - مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در امور بانوان، سلامت اهداء کنندگان خون را برای این سازمان مهم دانست و گفت: خود مراقبتی و نوع دوستی از جمله مهمترین اهداف سازمان انتقال خون ایران در بحث اهداء خون است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)