پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۴

ماهیگیران غیربومی در قلاب محیط بانان خواف

مسئول اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: تعدادی ماهیگیر که از شهرستان های دیگر استان به سد سده خواف آمده بودند، توسط محیط بانان این شهرستان دستگیر شدند. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، عباس طاهریان گفت: در پی پایش تالاب های سطح شهرستان خواف محیط بانان متوجه حضور یک دستگاه خودروی سیمرغ و تعدادی ماهیگیر در کنار سد شدند که اقدام به برپایی چادر کرده و در حال ماهیگیری بودند. وی افزود: با بررسی بیشتر دو لنس و بیش از 10 نخ که جهت ماهیگیری در آب پرتاب شده بود، مشاهده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)