سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲

آیا تأکید بر هر تمایزی، مصداق جنسیت گرایی است؟

سرویس دین و اندیشه پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: جنسیت زدگی بر کلیشه های جنسیتی متمرکز است و این کلیشه ها را سبب فرادستی و فرودستی میان جنس ها می داند. به گزارش بی باک به نقل از مهرخانه، یادداشت پیش رو به قلم مرضیه شعربافچی، دانشجوی دکتری مطالعات زنان در تلاش است تا نشان دهد هرگونه ایجاد تمایز میان دو جنس زن و مرد را نمی توان به جنسیت گرایی متهم نمود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)