سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۲

لزوم عنایت مسئولان به موضوع گروه درمانی در جامعه معلولان

فرمان عزیزنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سازمان بهزیستی در صدد تجلی انسان های معلول در اجتماع است و به دنبال این موضوع از هیچ کوششی دریغ نکرده است. بهزیستی محدودیت و مهجوریت ها را تبدیل به قرابت فرهنگی و حضور معلول در جامعه و مشارکت اجتماعی تبدیل کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)