چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۱

روی حساسیت های هم انگشت نگذارید

یک روانشناس با توصیه به زوجین مبنی بر اینکه روی حساسیت های هم انگشت نگذارید، گفت: این کار باعث آسیب رسیدن به ارتباط دو طرفه می شود. به گزارش ایسنا، دکتر مهدی بیاتی افزود: لازم است ما همسر خود را همانگونه که هست بپذیریم. پذیرش همسر باعث ایجاد احساس همدلی و همزبانی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)