دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰

هیچ نفوذ سایبری به صنایع هرمزگان از ابتدای سال گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالمحمد سجادی عصر امروز در نشستی با موضوع پدافند غیرعامل در هرمزگان اظهار کرد: ادارات و دستگاه های مختلف همکاری خوبی با ستاد پدافند غیرعامل استان هرمزگان دارند و دستورالعمل های مختلف پدافند غیرعامل در استان به درستی در حال اجرا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)