چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۴

دولت چرا منابع صندوق توسعه ملی را خالی می کند؟

دولت بهار: به گفته یک کارشناس اقتصادی، اخیرا اتفاقی که افتاده، اینکه با صندوق توسعه ملی مثل حساب ذخیره ارزی رفتار می شود؛ به این معنا که فکر می کنند قلکی است که ما می توانیم برای هر پروژه دولتی از آن استفاده کنیم و از طریق وزارتخانه ها هم این کارها صورت می گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط