سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نامه نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۱

این افراد بیش تر احساس تنهایی می کنند!

یک روانشناس با اشاره به 4 الگوی ارتباطی سازشگر، سرزنشگر، حسابگر و گیج، گفت: افراد با الگوی ارتباطی گیج، احساس تنهایی وحشتناک و بی هدفی می کنند که این الگو در نهایت عدم سلامت روان آنها را در پی خواهد داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)