دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۶

افراد گیج احساس تنهایی بیشتری می کنند

حکیمه آقایی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، با اشاره به 4 الگوی ارتباطی سازشگر، سرزنشگر، حسابگر و گیج، اظهار داشت: افرادی که الگوی ارتباطی شان گیج کننده است از کلمات نامربوط و بی معنی استفاده می کنند. پیام درونی آنها این است که کسی توجهی به من نمی کند و جایی بین دیگران ندارم. وی افزود: عمل و حرف های افرادی که از این الگو پیروی می کنند با آنچه دیگران می گویند و کاری که می کنند نامربوط است. *صدای افراد با الگوی گیج مرتب بالا و پایین می رود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)