چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اصفهان بیدار ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۴

بریز و بپاش به سبک فرهنگی

مغازه هایی که به میدان امام علی(ع) منتهی می شود در سیطره شهرداری قرار گرفته است تا برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی در آن برگزار شود. مغازه هایی که شاید به دلیل بالا بودن بهای اجاره آنها کسی نتوانسته آن را اجاره کند و پس از یکسال هنوز خالی مانده است. بیچاره مغازه دارانی که در این قسمت بودند و مغازه هایشان خراب شد و نتوانستند دیگر در این مکان مغازه ای را اجاره کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)