سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

همه ما باید معلمان را الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار دهیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور فلاح فرماندار در سالن طوبی کانون شهید رجایی شهرستان میبد برگزار شد . در این مراسم فلاح ضمن ارج نهادن به مقام معلم و زحمات مدیران مربیان آموزشی و پرسنل آموزش و پرورش گفت : تلاش شما معلمین بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است و همه ما باید معلمان را الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار داده و آنها را تکریم نمائیم . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)