سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۶

نایب رییس هیات کشتی خوزستان: استقبال بانوان از آلیش خوب بوده است

نایب رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این که بیشتر شهرستان های استان در رشته آلیش بانوان فعال هستند، گفت: استقبال از این رشته خوب بوده است. مهیار یاراحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص فعالیت کشتی آلیش در استان، اظهار کرد: نزدیک به یک سال است که این رشته در خوزستان فعال شده و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)