پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۳

کشف محموله میلیاردی حبوبات قاچاق در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین رضایی اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ورود محموله های خارجی فاقد مجوز گمرکی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه تریلی کانتینردار را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند. رضایی ادامه داد: در بازرسی از این تریلی، 24 تن حبوبات قاچاق شامل لوبیا، عدس و نخود فاقد مجوز و مدارک گمرکی به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال کشف شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)