سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

سجاد انوشیروانی: باید به جوان ها میدان داد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اعتقاد من این است که کادرفنی جوان به روزتر باشد و باید به جوان ها میدان داد زیرا به نفع آینده وزنه برداری است. سجاد انوشیروانی، درباره انتخاب وحید ربیعی و نواب نصیر شلال به عنوان مربی و مشاور خود بیان کرد: من و ربیعی از سال گذشته با هم در تیم ملی جوانان کار کردیم، ربیعی به دلیل سال ها بودن در اردوهای تیم ملی و در کنار مربیان و تحصیلاتی که دارد باعث شده برای ما قابل اعتماد باشد. از لحاظ اخلاقی هم فرد مناسبی است و می توانیم به راحتی در کنار هم کار کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط