دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۹

انتقال تانک های عربستان به مرز یمن

رسانه های عربستان روز دوشنبه اعلام کردند که ارتش این کشور شمار زیادی تانک را به عنوان نیروهای تهاجمی به مرز این کشور با یمن فرستاده است. به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی العربیه الحدث متعلق به سعودی این خبر را چند ساعت پس از تبادل شدید آتش توپخانه میان نیروهای نظامی عربستان و نیروی مقاومت مردمی یمن در منطقه مرزی 2 کشور اعلام کرد. این شبکه تلویزیونی با پخش تصاویری از ستونی از تانک های سوار بر کامیون های نظامی، آن را ورود نیروهای تقویتی تهاجمی به منطقه مرزی عنوان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)