چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۹

خراسان شمالی ظرفیت تبدیل به قطب پرورش گل محمدی را دارد

مجید پورعیسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت های خوبی برای پرورش گل محمدی در خراسان شمالی به ویژه شهرستان مرزی راز و جرگلان وجود دارد. وی بیان داشت: وجود شرایط اقلیمی و آب و هوایی در این شهرستان زمینه را برای پرورش گل محمدی در راز و جرگلان فراهم کرده است. معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی گفت: البته این ظرفیت بالقوه در برخی دیگر از شهرستان های استان هم وجود داشته که باید به سمت توسعه کشت گل محمدی در باغات برویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)