دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

دکتر فرهادی: وزارت علوم در جایگاه طلایه دار علم، پژوهش و نوآوری باید رسالت ...

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در سمپوزیوم علمی ارتقای سلامت اداری بر بنا نهادن بنیان های مبارزه با فساد بر مبنای علمی و دانش محور تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر فرهادی در این سمپوزیوم که به مناسبت روز بین المللی مبارزه با فساد با حضور معاونان، مدیران ستادی و استادان و صاحب نظران دانشگاهی برگزار شد، وجود فساد را یک سرطان اجتماعی وخیم در کشور دانست و گردهم آمدن دانشمندان این حوزه برای نخستین بار را اقدامی بدیع و مبارک عنوان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط