چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کیمیا پرس ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۷

انرژی های تجدید پذیر راهی برای خروج از بحران انرژی

کیمیا نیوز: برنامه کلان ایران استفاده بهینه از منابع انرژی های فسیلی و ارتقای میزان بهره برداری از منابع متنوع انرژی های تجدیدپذیر برای تامین بخشی از نیاز روزافزون انرژی کشور است. به بیان دیگر منابع فسیلی با مصرف بی رویه سرانجام به پایان می رسد و این اتفاق ناخوشایند زنگ خطری برای آینده بشریت خواهد بود و در این میان استفاده از انرژی تجدیدپذیر تنها راهکار اجتناب ناپذیر برای پیشگیری از بحران انرژی خواهد بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)