پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۷

کارگاه آموزشی بهینه ساز مصرف انرژی و تأسیسات در شرکت شهرک های صنعتی ...

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران اظهار داشت: آموزش نقش مهم و کلیدی در کاهش مصرف انرژی دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، کامران علی پور گفت: با توجه به مصرف بالای انرژی در سیستم حرارتی و برودتی ساختمان ها و به دلیل راندمان پایین سیستم های تأسیساتی و بهره وری مناسب از آن، این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء دانش و ارائه راهکارهای مربوط به بهینه سازی انرژی در ساختمان برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)