پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
راهنمای سفرمن ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۹

بسیج آموزشی تغذیه با شعار ” 1،2،3 غذای سالم ” در شهرستان قشم

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر بهزادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: با توجه به تغییر سیر بیماریها به سمت بیماریهای غیر واگیر مانند: چاقی، دیابت ، فشار خون و .... و ارتباط این بیماریها با شیوه زندگی مردم که ابعاد مهم شیوه زندگی شامل نحوه تغذیه و فعالیت فیزیکی می باشد، برنامه هایی جهت مداخله و پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر تحت بسیج آموزشی تغذیه با شعار " 1،2،3 غذای سالم" اندیشیده شد و توسط کارشناس تغذیه مرکز جامع سلامت شهر قشم به اجرا در آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)