پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۶

بعد از ساعت 15:00 هرگز ناهار نخورید!

در مطالعه اخیر که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده محققان دریافتند خوردن وعده نهار بعد از ساعت 15 موجب تجمع چربی در بافت های بدن می شود. بررسی ها نشان می دهند؛ بدن ما زمانیکه مواد غذایی را پیش از ساعت 3 دریافت می کند، سوخت و ساز بهتری داشته و زمانیکه بعد از این ساعت ناهار بخورید متابولیسم بدن شما با مشکل روبرو شده و کالری کمتری را می توانید بسوزانید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)