سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گفتمان ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۴

با موتور سازان کاربراتوری برخورد شود نه با موتور سواران شهری

به اعتقاد یک عضو شواری شهر تهران باید جلوی ورود و مونتاژ موتورسیکلت های کاربراتوری به سطح شهر گرفته شود. این موضوع اما همکاری جدی وزارت صنایع و شهرداری را می طلبد. از سویی دیگر دولت و شهرداری با همکاری و هزینه در این موضوع به کمک موتورسیکلت سواران باید حجم عظیم موتورسیکلت های کاربراتوری را به موتورسیکلت های انژکتوری تغییر دهیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)