پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۲:۲۷

سد مخزنی زیویه کامیاران تاپایان امسال به بهره برداری می رسد

سرناظره پروژه سد زیویه کامیاران با بیان اینکه عملیات اجرایی سد مخزنی زیویه کامیاران از سال 84 آغاز شده و امسال به بهره برداری می رسد، گفت: آبگیری این سد در سال 92 و در طی سفر ریاست جمهوری دولت دهم انجام شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)