پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۳

آغاز لیگ دو و میدانی خوزستان از فردا

مرحله نخست رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های خوزستان برگزار می شود. این مسابقات روز جمعه (22 خردادماه) در پیست دو و میدانی استادیوم تختی اهواز برگزار می شود. ورزشکاران استان در این مسابقات در دوهای 100، 200، 400، 800، 1500 و 3000 متر و 110 متر با مانع، پرش های طول، سه گام و ارتفاع، پرتاب های وزنه، نیزه و دیسک و دو 4 در 100 متر امدادی با یکدیگر به رقابت می پردازند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)