پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیار میرزا ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۴

احمدی نژاد اگر قانونمدار بود می گفت تسلیم قانون هستیم/او باید پاسخگوی ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اطلاعیه دفتر محمود احمدی نژاد در دفاع از بقایی گفت: این همان فرهنگ عدم پذیرش قانون در احمدی نژاد است، اگر قانونمدار بود می گفت تسلیم قانون هستیم و قانون هر چه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)