چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۲

وزیر خارجه می گوید من از برجام شرمنده نیستم و به آن افتخار می کنم

ظریف با بیان اینکه بعضی ها فکر می کنند که من از برجام شرمنده ام اما باید به آنها بگویم که من به برجام افتخار می کنم گفت: برجام با خطر جدی مواجه نیست به شرط آنکه خودمان برجام را حفظ کنیم و من نه تنها اینکه از برجام شرمنده نیستم بلکه به آن افتخار می کنم اما موضوع برجام هر روز نباید مطرح شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)