دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۹

نتیجه تعامل با امریکا وابستگی و عقب ماندگی است

من عرضم این است که این انقلاب یک خیز بلندی بود که ملت ایران برداشت برای اینکه خود را از ذلت وابستگی و ذلت عقب ماندگی نجات بدهد. این انقلاب یک حرکت عظیمی بود برای اینکه وابستگی و عقب ماندگی را - این دو ذلت بزرگ را- به برکت اسلام و با راهنمایی و رهبری اسلام، از این ملت بزداید، دو درد طولانی مزمن بود، اینها را علاج بدهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)