چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۰

پلاسکو اولین و آخرین حادثه نیست

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به تلخی این حادثه، عنوان کرد: من به عنوان یک کارشناس آتش نشانی معتقدم لطف خدا بود که تعداد تلفات ما از این بیشتر نشد زیرا حداقل بالغ بر 1000 نفر در این مجموعه رفت و آمد می کنند و بیشتر از 250 آتش نشان برای امدادرسانی در محل حضور داشته اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)