چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۸

جابجایی 13 میلیون تن کالا در بنادر تجاری هرمزگان در دوماه گذشته

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از 13 میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر تجاری این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش ایسنا، ابراهیم ایدنی در نشستی به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه کل بنادر استان هرمزگان در دو ماهه نخست سال 94 پرداخت و اظهار کرد:در این مدت،در مجموع 13 میلیون و 139 هزار و 332 تن کالای نفتی و غیر نفتی از طریق بنادر تجاری استان تخلیه و بارگیری شده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)