دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۳

8 بازیکن ایرانی و چینی در مسابقات بین المللی تنیس روی میز تهران

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، چهار ورزشکار چینی به همراه 4 ورزشکار از باشگاه های لیگ برتری شهدای آتش نشان، دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء، ذوب آهن و تایدواتر بندرعباس در یک دوره مسابقات بین المللی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر به میدان می روند. این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر یکشنبه 17 بهمن در آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود. اسامی نفرات شرکت کننده به شرح زیر است: 1- شینگ چن 2- فان هائو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)